Ania
Wibo 68 pokazywałam już wcześniej tutaj - ale (choć nadaje się do tego rewelacyjnie) nigdy w wersji mat ;)

I showed Wibo 68 the previously here - but (though suitable for the sensational), never in a matt ;)
W końcu wczoraj przerobiłam go na matowy topem Essence Matt i zrobiłam zdjęcie. Na żywo jest chyba jeszcze piękniejszy, niż na tych zdjęciach - dzięki drobnym, a gęstym drobinkom, całość prezentuje się niezwykle - bo choć widać, że to mat, to niektóre drobinki (przez kolor) nadal jakoś połyskują :) Polecam gorąco.

Yesterday, I finally matted it and took a photos. In live it is perhaps even more beautiful than in the pictures - thanks to small and dense particles, the whole presents wonderful - because even though you can see that this mat, some particles (because of the color) somehow still sparkle :) I recommend it strongly.


Niestety - jak to mat (także tylko zmatowiony) - ma krótki okres przydatności. Lakier położyłam przedwczoraj wieczorem, zmatowiłam wczoraj wieczorem (nietknięty), a dziś na większości końcówek mam odpryski. Nie są duże, ale są. Ale to już taka uroda matów, niestety (miałam Essence, który sobie zostawiłam, OPI i Inglot, które poszły w świat - żaden nie utrzymywał się zbyt długo).

Unfortunately - like all mats - this mani has a short life. I laid lacquer day before yesterday evening, last night I matted it (intact), and today I have splinters the majority of tips . There are not big, but they are. But it's such a beauty essential issues, unfortunately (I have Essence that I left myself, I had also OPI and Inglot, which send to others and none of them stayed too long). 


3 Responses
  1. Unknown Says:

    Bardzo fajny efekt :) Marzy mi się top matujący, który nie skraca życia mani.


  2. Janelle Says:

    Wygląda pięknie ;)
    Co do niebieściaka, to wydaje mi się, że jest to bardziej wiosenny kolor, jaśniutki, nie bardzo przygaszony ;)


  3. Anonimowy Says:

    @hatsu-hinori - mnie też :) Ale chyba takiego nie ma - nie wiem, czy to kwestia tego składnika, który matuje, bo czy to top, czy matowy lakier - wszystkie krótkotrwałe...

    @Zuzia7 - on nie jest jasny - jest dość intensywny, choć nie neon oczywiście :) (tu lepiej widać - http://polishnailholic.blogspot.com/2010/12/wibo-prawie-jak-opi-absolute-alice.html)


Prześlij komentarz