Ania
Burn przetłumaczyła Lakieromaniaczkowy Tag - z chęcią odpowiadam :):

1.Ulubiona marka lakierów


China Glaze :):)

2.Lakiery brokatowe czy kremowe?

Z tych dwóch - brokat. Jakoś nie odnajduję się w kremach.

3.OPI,China Glaze czy Essie?

ChG :)

4.Jak często zmieniasz kolor lakieru do paznokci?

Różnie - najczęściej co 2-3 dni.

5.Jaki jest Twój ulubiony kolor?

Niebieski.

6.Ciemne czy jasne pazurki?

Ciemne.

7.Co masz aktualnie na paznokciach?

Przed chwilą skróciłam (3 złamane :(:(:() - tylko matowe Seche (podkłado-odżywka). Na razie oswajam się z taką długością (nie miałam od wielu miesięcy).

8.Czy lubisz matowe wykończenie?

Raczej nie.

9.Czy jesteś fanką frenchu?

Kiedyś byłam. Potem odkryłam moc innych kolorów ;) Ale lubię czasem zrobić,

10.Ulubiony zimowy kolor?

Granat.

11.Za lakierami jakiej marki szczególnie nie przepadasz?

Sensiq. Color Club w pastelach.

12.Czy używasz lakieru nawierzchniowego?Jaki jest Twój ulubiony?

Insta Dri SH

13.Jakiego koloru lakieru nigdy (lub prawie nigdy) nie nosisz?
Oliwki i pomarańczy. Oba wyglądają dziwnie na moich dłoniach. I samodzielnej czerni.

14.Czy używasz preparatów podkładowych?Jakie sprawdziły się najlepiej?

Tak. Seche Vit Natural Mat i diamentowej odżywki SH.

15.Ulubione wykończenie lakieru?
Shimmer.

16.Wzorki czy prosty,monochromatyczny manicure?

Wzorki...

17.Czy lubisz pękające lakiery (kraki ;) )?

Nie.

18.Jakie lakiery znajdują się aktualnie na Twojej wishliście?

O Matko - za dużo na wymienianie.

19.Jaki lakier kupiłaś ostatnio?

Revlon Facets of Fuchsia

20.Lubisz dostawać lakiery w prezencie czy kupować je sama?

Obie wersje, ale wolę sama. Wiem co mam i co potencjalnie mi się spodoba.

21.Kiedy zaczęłaś malować paznokcie?

Dwa lata temu, gdy udało mi się zapuścić...


A do zabawy zapraszam:
Nolę 
Mad As A Hatter
hatsu-hinori
I wszystkich, którzy (jak ja wcześniej jakoś) nie trafili na ten tag, a chcą się pobawić :):):)
Chętnie poczytam, także wskazówki, gdzie znaleźć Wasze odpowiedzi - mile widziane :)
Etykiety: | edit post
1 Response
  1. MadAsAHatter Says:

    Dzięki za otagowanie, robiłam już ten tag - http://as-a-hatter.blogspot.com/2011/12/tag-lakieromaniaczki.html
    też lubię niebieski kolor i China Glaze :) I chyba kupię znowu Insta-Dri, miałam go b. dawno temu i niewiele pamiętam poza tym że szybko zgęstniał - ale wtedy miałam długie fazy niemalowania paznokci, więc teraz może nie zdąży zgęstnieć :)


Prześlij komentarz