Ania
Pozostając w klimatach niebiesko-zielonych - tym razem turkus :) Rimmel Sky High (nr 825) to ładny, szybko schnący krem. Przy jednej warstwie rzeczywiście jest suchy po minucie, ale prześwituje. 2 warstwy schły ok. 10 minut (może ciut dłużej) i kryły całkowicie (na zdjęciu widać końcówkę na małym palcu, ale na żywo nie była zauważalna). Pędzelek jest wygodny, choć moim zdaniem Astor ma lepsze.

Kolor jest dość spokojny, choć niebanalny. Bardzo dobrze nadaje się zarówno do noszenia samodzielnego, jak i do layeringu :)


Staying in climates of blue-green colors - today is turquoise time :) Rimmel Sky High (No 825) is a nice quick-drying cream - one layer is really dry after a minute but it is transparent a little. 2 layers dried about 10 minutes (maybe a little bit longer) and opaque entirely (in the picture you can see the tip of the little finger but in real it was not noticeable ). Brush is convenient but in my opinion Astor's (similar) is better.

The color is fairly quiet but remarkable Very well suited to carry both themselves and under layering.
9 Responses
  1. Paramore Says:

    Śliczny kolor :)


  2. Claudia Says:

    jejku cudny!!:) Pozdrawiam :)


  3. Agga Says:

    Swietny kolor..!


  4. cudo.szkoda że u mnie same czerwone zostały na stoisku


  5. bardzo fajny kolor! Kiedyś miałam kilka kolorów Rimmela i zawsze byłam zadowolona.


  6. katy Says:

    piękny lakier :)chyba jutro zacznę go szukać u siebie :)zapraszam do mnie :http://lakierki-do-paznocki.blogspot.com/


  7. M Says:

    Bardzo fajny kolor. Zapraszam do mnie. Ja dopiero zaczynam.


  8. Katie Says:

    Przyznałam Ci nagrodę One Lovely Blog Award, szczegóły u mnie na blogu, zapraszam :)



Prześlij komentarz