Ania
OPI Yodel Me on My Cell zamarzyło mi się od pierwszych słoczy. Piękny niebieski - cudeńko, z delikatnym (chyba) shimmerem. W końcu zamówiłam i przyszedł. W buteleczce nie był taki niebieski, ale nadal. Szok przyszedł w sobotę, gdy położyłam go na paznokcie. Gdzie jest NIEBIESKI? To co mam na paznokciach jest bliższe zieleni niż niebieskości. I mówiąc szczerze - czuję się trochę rozczarowana. Bo choć kolor jest śliczny - teal, ładnie zrównoważony - ani 100% zielony z podtonami, ani niebieski, z zielonymi tonami, to jednak miał być niebieski...

Zrobiłam zdjęcia - i tu kolejne zaskoczenie - lakier na zdjęciach (niezależnie czy w słońcu, czy w cieniu, z lampą, czy bez) jest ślicznie niebieski! Szkoda, że na żywo jednak nie...

Chciałam pokazać go takim, jaki jest naprawdę, dlatego pokombinowałam troszkę z ustawieniami. Mam nadzieję, że Wy również zobaczycie na monitorach ładny teal, jaki widać u mnie. A na jednym ze zdjęć - kolor jaki wyszedł bez ustawień.

Sam lakier jest dość wodnisty i bardzo przejrzysty. Dopiero 3 warstwa była kryjąca, aczkolwiek nadal moje końcówki są lekko widoczne...





I've dreamed about OPI Yodel Me On My Cell since I had seen first swatch. A beautiful blue - pressious with a gentle (I thought) shimmer. At the end I ordered and it came to me. The bottle was not so blue I expected but still. The shock appearenced on Saturday when I put it on nails. And... Where is BLUE? This color which I had on my nails is closer to green than to blue. And to be honest - I feel a little disappointed. In fact the color is pretty - nicely balanced teal- not 100% green with undertones and nor blue with green tones. But I expected something blue...

I have taken pictures - and here is another surprise - laquer on the pictures (whether in sunshine or in shadow with the tube or not) is pretty blue! Too bad that did not in real. I wanted to show it in real color, dso I make some combinations with settings. I hope that you see on monitors also pretty teal which can be seen on mine. And on one photo - a color that went out without settings...

A polish is quite watery and rather transparent. At least 3 layers was opaque but still my tips are slightly visible.
Etykiety: , , , | edit post
0 Responses

Prześlij komentarz