Ania
Dziś miał być całkiem inny wpis - zrobiłam swatche Orly i to one miały dziś się pojawić. Ale od paru dni już mnie ciągnęło do nowego zakupu China Glaze - Kaleidoscope Him Out i OMG! Nałożyłam Kaleidoscope i jest tak piękny, że... OMG! nie dostanie już dziś (ani pewnie jutro) szansy :)

Kaleidoscope to piękne, wyraziste, niebieskie holo. Jednowarstwowo pewnie będzie ciekawy do layeringu na ciemnych spodach, 2 samodzielne warstwy sprawiły, że nawet mój Mąż stwierdził "Hmmm, ładne" :) Zresztą - co będę opowiadać - zobaczcie zdjęcie.

Nakładanie - jak w każdym znanym mi ChG - bezproblemowe. Wysychanie też dość szybkie.




Today I've planed completelly another entry - I made Orly swatches and planned them put here today. But a couple of days I have been attracted to the new purchase of China Glaze - Kaleidoscope Him Out and OMG! So I just wore Kaleidoscope and... it is so beautiful that OMG! do not get a chance today (or probably even tomorrow also)!

Kaleidoscope is beautiful clear holo. I think as a 1-coat will be very interesting for layering  on  dark  bottoms. Two layers  made him so fantastoc  that  even  my  husband  said "Hmmm, nice".

Anyway -  what  I  will  tell You - better see  pictures :)
1 Response
  1. Ania Says:

    Oj jak mi się marzy ten lakier... :-)


Prześlij komentarz